Din egen utveckling

God morgon underbara måndag, som jag längtat efter dig!

Jag vet inte hur många gånger jag sagt detta. Sluta upp med att vara avundsjuk och jämföra er med andra.

Det händer mycket med kroppen även fast kilona inte ändrar sig så mycket.

Igår städade jag i ett linne och en kjol jag använt en gång för några år sen. Allt för stor!

 

Det som är kul med att testa kläder är att där ser och känner man vad som verkligen har hänt.

Storlek 30 UTAN stretch! Vad hände??
 
Från vänster: Armani jeans, Cubus jeans och till höger minns jag inte. Men alla är 30 och 32. Sitter okej i benen men är allt för stora i midjan! Sjukt kul :)
 

Så använd er tid och motivation på det som verkligen betyder något: Ditt eget välmående! :*

Massa kärlek till er <3 Det du vill får du till ;)

0 kommentarer